Quantcast
SLIDERΤΟΠΙΚΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Κέρκυρα πιο φτηνή από την Κρήτη – Τουρκία και Βουλγαρία φθηνότεροι προορισμοί για τους Βρετανoύς

Τα θέρετρα στην Τουρκία και τη Βουλγαρία είναι αισθητά φτηνότερα για τους Βρετανούς τουρίστες σε σχέση με τους προορισμούς της ευρωζώνης, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Family Holiday του The Post Office Travel Money.

Ως συνήθως, η έρευνα συγκρίνει τις τιμές για 12 προϊόντα και υπηρεσίες στην παραλία για μια οικογένεια (γεύμα, ποτά, παγωτό, αντιηλιακό, ξαπλώστρα, κουβαδάκια για τα παιδιά, κ.ά.). Η σύγκριση τιμών έγινε σε 16 ευρωπαϊκούς προορισμούς και διαπίστωσε ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί κατά 75% σε σχέση με τις τιμές το καλοκαίρι του 2019 πριν από τον Covid. Αυτό συνέβη λόγω ενός συνδυασμού υψηλότερων χρεώσεων για γεύματα και ποτά στα θέρετρα και της πτώσης της ισοτιμίας της στερλίνας.

Όπως έδειξε η έρευνα, σε δύο χαρακτηριστικά θέρετρα στη Βουλγαρία (στο Sunny Beach) και την Τουρκία (στο Marmaris) η χρέωση των εν λόγω προϊόντων φτάνει στις 86 στερλίνες, σχεδόν διπλάσια από το 2019. Όμως, έναντι των προορισμών της ευρωζώνης είναι πάνω από 20% φτηνότερα σε σχέση με τον φτηνότερο προορισμό, που είναι το Αλγκάρβε της Πορτογαλίας (£108), και περίπου στο μισό από την τιμή των δύο πιο ακριβών προορισμών.

Ενδεικτικά, στην Απουλία της Ιταλίας το κόστος του “καλαθιού” προϊόντων και υπηρεσιών στο βαρόμετρο της παραλίας είναι σχεδόν 186 £, ενώ στην Ίμπιζα, που είναι ο πιο ακριβός προορισμός της έρευνας, το κόστος ξεπερνά τις 186 £.

Ο Nick Boden, επικεφαλής του Post Office Travel Money, δήλωσε ότι η πρόσφατη πτώση της ισοτιμίας της στερλίνας έναντι των ευρωπαϊκών νομισμάτων και η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα για την ισοτιμία τις επόμενες εβδομάδες είναι ζωτικής σημασίας για τις βρετανικές οικογένειες αυτό το καλοκαίρι να κρατήσουν στάση αυστηρού ελέγχου των δαπανών τους στα θέρετρα για να αποφύγουν την κατάρρευση. του προϋπολογισμού των διακοπών.

Φτηνότερη η Κέρκυρα από την Κρήτη

Ο επικεφαλής του Post Office Travel Money επισημαίνει επίσης ότι οι τιμές μπορεί να διαφέρουν δραματικά μεταξύ θέρετρων στην ίδια χώρα. Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, είπε, το κόστος του βαρόμετρου παραλίας ήταν 17% χαμηλότερο στην Κέρκυρα από ό,τι στην Κρήτη.

Έρευνα καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε για το Family Holiday Report διαπίστωσε ότι το 59% των οικογενειών σχεδιάζει ταξίδια στο εξωτερικό φέτος, αλλά το 76% εξ αυτών ξεπερνούν τον προϋπολογισμό τους κατά περισσότερο από το ένα τρίτο στις τελευταίες διακοπές τους.

Το Beach Barometer της ετήσιας έκθεσης δημιουργήθηκε για πρώτη φορά σε συνεργασία με την TUI.

Ο Richard Sofer, εμπορικός διευθυντής της TUI UK & Ireland, σχολίασε ότι παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις διακοπών με καλή σχέση ποιότητας τιμής για τους πελάτες της TUI για φέτος και για μετά.

Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση ειδικά για διακοπές στους φτηνότερους προορισμούς της Τουρκίας και της Βουλγαρίας, με τις κρατήσεις στην Τουρκία να αυξάνονται κατά 60% σε σύγκριση με το 2019. Το Αλγκάρβε επίσης παραμένει σταθερά το αγαπημένο μέρος της οικογένειας, με τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά ένα τρίτο έναντι του 2019.

Έχουμε δει μια τάση από τους πελάτες μας να κάνουν κράτηση για τις προσφορές μας σε all-inclusive μεγάλης αξίας σε αυτούς τους προορισμούς, κάτι που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν πιο αποτελεσματικό προϋπολογισμό όσον αφορά το συνολικό κόστος των διακοπών τους, τόνισε ο Richard Sofer

*tornosnews.gr

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!