Quantcast
ΠΟΛΙΤΙΚΗΤΟΠΙΚΑ

Η Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ/ΠΣ Κέρκυρας με το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων

 Σύσκεψη με το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων πραγματοποίησε κλιμάκιο της Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Κέρκυρας.

Αναλυτικά όπως ενημερώνει η Νομαρχιακή του κόμματος: Στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση τα μέλη του Σωματείου, κ. ΤσαγκάρηςΝίκος-Πρόεδρος Δ.Σ.& κ. Τσιριγώτης Σπύρος-Γραμματέας Δ.Σ.υποδέχθηκαν κλιμάκιο μας αποτελούμενο από τους κ. Χρήστο Μωραΐτη – Γραμματέα της Ν.Ε, κ. Κώστα Παυλίδη – πρ.Βουλευτή& Επικεφαλής του Γραφείου Τύπου&κ. Νίκο Καργόπουλο – Συντονιστή της Επιτροπής Οικονομίας & Τουρισμού.

Το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων εξέθεσε τα προβλήματα του κλάδου του, με κύριο αυτό του ουσιαστικού αποκλεισμού τους από οποιαδήποτε μορφή επιδότησης από τα κρατικά κονδύλια και τα ευρωπαικά προγράμματα ενισχύσεων. Όπως έχει συμβεί και με τα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2022 για τα οποία ο κλάδος τους έμεινε εκτός επιδοτήσεων, έτσι και τώρα στη διαβούλευση για τον Αναπτυξιακό Νόμο, βλέπουν για άλλη μια φορά το κράτος να τους γυρνά την πλάτη και να τους καθιστά απομονωμένους από τη δυνατότητα ένταξης σε επιδοτήσεις. Τονίστηκε δε ότι η διετία της πανδημίας και οι οικονομικές επιπτώσεις αυτής δρούνπολλαπλασιαστικά σε μια δεκαετία οικονομικής κρίσης όπου το τραπεζικό σύστημα δε στάθηκε ούτε αυτό κοντά στους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων. Η ανάγκη ένταξής τους σε κάποια μορφή χρηματοδότησής ή επιδότησης είναι επιτακτική ανάγκη για την επιβίωση των ατομικών (οικογενειακών) τους επιχειρήσεων και για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη με την αναγκαία και πολυδάπανη ανανέωση του στόλου τους.

Οι όροι ένταξης των προγραμμάτων ενίσχυσης για τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας ήταν απαγορευτικοί για την πλειοψηφία των μελών τους είτε αφορούσαν στο πρόγραμμα της Περιφέρειας είτε στο ΕΣΠΑ επανεκκίνησης του Τουρισμού, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι των μελών τους να μείνουν εκτός ενισχύσεων για άλλη μία φορά.

Ο αθέμιτος,χωρίς κανόνες, επαγγελματικός ανταγωνισμός  κάθε καλοκαιρινή σαιζόν δυσχεραίνει την οικονομική βιωσιμότητα τους και κάνει την λειτουργία τους εξαιρετικά δύσκολη.

  Συζητήθηκε  η ανάγκη να τεθεί σοβαρά πλέον, άκρως επιστημονικά και με πλήρη διαφάνεια το μείζον ζήτημα του οχηματαγωγού φορτίου που εισέρχεται στην πόλη της Κέρκυρας καθώς και των αντοχών της, του κυκλοφοριακού χάους, της έλλειψης περιφερειακών χώρων στάθμευσης, των  χρήσεων αστικών & πολιτιστικών σημείων εντός πόλης από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους.

Στο νησί μας, το οποίο και θεωρούμε κορωνίδα του ελληνικού τουρισμού και με το χαρακτηρισμό της πόλης μας ως μνημείο UNESCO, η ανάγκησυζήτησης και μελέτης του τρόπου λειτουργίας όλων των οχλουσώνκλάδων τουριστικής δραστηριότητας είναι πλέον αναγκαία καθώς και η ανάγκη περισσότερων αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο πεδίο των αδειοδοτήσεων και της θέσπισης των κανόνων σε αυτή την δραστηριότητα.

 

 

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!