Quantcast
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΤΟΠΙΚΑ

ΚΕΡΚΥΡΑ – Καταγγελίες για μη άμεση εξυπηρέτηση από υπαλλήλους της ΔΕH

Καταγγελίες για μη επαρκή εξυπηρέτηση των πολιτών που χρειάζεται να έρθουν σε επαφή με υπαλλήλους της ΔΕΗ Κέρκυρας έχουν έρθει στα γραφεία του www.kerkyrasimera.gr. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, η τηλεφωνική επικοινωνία με υπαλλήλους εξυπηρέτησης του ΔΕΗ είναι αδύνατη, καθώς δεν απαντούν στα τηλ, με αποτελέσματα να αναγκάζονται οι πολίτες να καταφθάνουν στο κτίριο που στεγάζεται η υπηρεσία (πρώην ΙΚΑ) και να τους απαγορεύεται η είσοδος λόγω αποφυγής συγχρωτισμού. Έτσι η άμεση εξυπηρέτηση είναι αδύνατη. Ωστόσο, ο υπάλληλος ασφαλείς του κτιρίου, λαμβάνει ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο του πολίτη που θέλει να εξυπηρετηθεί, προκειμένου εντός της ημέρας που θα δώσει τα στοιχεία του, να λάβει τηλεφώνημα από υπάλληλο της υπηρεσίας για να εξυπηρετηθεί. Κάτι δηλαδή που θα μπορούσε να γίνει σε κάθε περίπτωση εφόσον οι πολίτες τηλεφωνούν στην υπηρεσία. Και δε γίνεται πάντα λόγος για διαδικτυακή εξυπηρέτηση ούτε για κατάχρηση φυσικής παρουσίας στην υπηρεσία.

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!