ΚΕΡΚΥΡΑ – Καταγγελίες για μη άμεση εξυπηρέτηση από υπαλλήλους της ΔΕH
Καταγγελίες για μη επαρκή εξυπηρέτηση των πολιτών που χρειάζεται να έρθουν σε επαφή με υπαλλήλους της ΔΕΗ Κέρκυρας έχουν έρθει στα γραφεία του www.kerkyrasimera.gr. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, η τηλεφωνική επικοινωνία με υπαλλήλους εξυπηρέτησης του ΔΕΗ είναι αδύνατη, καθώς δεν απαντούν στα τηλ, με αποτελέσματα να αναγκάζονται οι πολίτες να καταφθάνουν στο κτίριο που στεγάζεται η υπηρεσία (πρώην ΙΚΑ) και να τους απαγορεύεται η είσοδος λόγω αποφυγής συγχρωτισμού. Έτσι η άμεση εξυπηρέτηση είναι αδύνατη. Ωστόσο, ο υπάλληλος ασφαλείς του κτιρίου, λαμβάνει ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο του πολίτη που θέλει να εξυπηρετηθεί, προκειμένου εντός της ημέρας που θα δώσει τα στοιχεία του, να λάβει τηλεφώνημα από υπάλληλο της υπηρεσίας για να εξυπηρετηθεί. Κάτι δηλαδή που θα μπορούσε να γίνει σε κάθε περίπτωση εφόσον οι πολίτες τηλεφωνούν στην υπηρεσία. Και δε γίνεται πάντα λόγος για διαδικτυακή εξυπηρέτηση ούτε για κατάχρηση φυσικής παρουσίας στην υπηρεσία.
Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.
Ακολουθήστε μας στο Google NewsΑκολουθήστε μας στο Instagram
Ακολουθήστε μας στο twitter
Ακολουθήστε μας στο Facebook