Quantcast
SLIDERΚΟΙΝΩΝΙΑΤΟΠΙΚΑ

Οι ναυτεργάτες της Κέρκυρας για τα δρομολόγια των πλοίων

Ανακοίνωση σχετικά με την συχνότητα των δρομολογίων στα πλοία της Κέρκυρας, εξέδωσε το σωματείο ναυτεργατών Κέρκυρας.

Η ανακοίνωση:

   Στη διαδικασία σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για τη διασφάλιση της ελάχιστης θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών για την αντιμετώπιση πανδημίας covid-19, στις επιλέξιμες γραμμές η συχνότητα των δρομολογίων για την νήσο Κέρκυρα με πληθυσμό 104.371 κατοίκους είναι τρία επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως στη γραμμή απόστασης δέκα εννέα μιλίων Ηγουμενίτσα Κέρκυρα.

   Σε καμία περίπτωση δεν θα θέλαμε να βάλουμε ως μέτρο σύγκρισης άλλες πορθμειακές γραμμές, όμως το ποσό επιδότησης και ο αριθμός δρομολογίων είναι ίδιος με την γραμμή έξι μιλίων Κεραμωτή – Λιμένας Θάσουπου εξυπηρετεί πληθυσμό 13.770 κατοίκους, αλήθεια με τι κριτήρια;

   Η αιτιολογία δευτερεύουσα, με την οποία δεν επιδοτήθηκε η γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη αυτομάτως καταρρίπτεται, εφόσον η Σαλαμίνα με πληθυσμό 39.220 κατοίκους και τον ναύσταθμο,εξυπηρετείται από την γραμμή Πέραμα – Παλούκια Σαλαμίνος ως κύρια με δώδεκα επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως συν είκοσι επτά μη επιδοτούμενα και την γραμμή Πέραμα Μεγαρίδος – Φανερωμένη Σαλαμίνας ως τοπική με τρία επιδοτούμενα δρομολόγια ημερησίως.                                                                                                      Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τη εφημερίδα της κυβερνήσεως της Ελληνικής δημοκρατίας, τεύχος δεύτερο με αριθμό φύλλου 1470/16-3-2020 και την πιο πρόσφατη απογραφή πληθυσμού.

    Είναι προφανές ότι η κατανομή είναι άνιση, τα κριτήρια λάθος και δεν καλύπτουν τις ανάγκες των κατοίκων της Κέρκυρας , υπήρξε βέβαια μία μικρή διόρθωση με την πρόσθεση τέταρτου δρομολογίου, λαμβάνοντας υπόψη και την χθεσινή δήλωση του υπουργού για ενδεχόμενη παράταση των περιοριστικών μέτρων για τα νησιά μετά τις 18 Μαϊου, ζητάμε άμεσα την αύξηση των επιδοτούμενων δρομολογίων στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα, την δυνατότητα εκτέλεσης ακόμα και μη επιδοτούμενων δρομολογίων εφόσον υπάρχουν προϋποθέσεις που προκύπτουν από τα μικρά πρωτόκολλα επιβατών που με τον περιορισμό κυμαίνονται ανάλογα το πλοίο από 33 έως 67 επιβάτες ,αριθμός ο οποίος αποκλείεται να καλύψει τις ανάγκες που θα προκύψουν με την προσέλευση των εργαζόμενωνγια προετοιμασία των ξενοδοχείων, τουριστικών καταλυμάτων και χώρων εστίασης, την επιδότηση των δρομολογίων στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη που σημειωτέον αδιαλείπτως μέχρι σήμερα συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους κατοίκους της νότιας Κέρκυρας με τρία δρομολόγια ημερησίως και οικονομική ζημία και την επιδότηση απευθείας σύνδεσης Κέρκυρας – Παξών προκειμένου να καλυφθούν κυρίως οι ανάγκες νοσοκομειακής περίθαλψης των κατοίκων των Παξών, μετάβασης σε τράπεζες και δημόσιες υπηρεσίες στην πρωτεύουσα του νομού.

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!