Quantcast
ΕΛΛΑΔΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Πάσχα στη Ζάκυνθο: Οι ιδιώτες σώζουν το νησί με την πανελλαδική καμπάνια προβολής (video)

Προβληματισμός των ανθρώπων του τουρισμού για την εικόνα του νησιού
Καμία μέριμνα από τις αρχές για καθαρισμούς και προβολή της Ζακύνθου

Μπορεί οι πτήσεις από το εξωτερικό και συγκεκριμένα, από την Βρετανία και την Ολλανδία να είναι καθημερινές στο νησί μας και παράλληλα, να υπάρχουν πολύ θετικά μηνύματα για αυξημένη επισκεψιμότητα το Πάσχα και το καλοκαίρι, ωστόσο οι άνθρωποι του τουρισμού ανησυχούν, καθώς διαπιστώνουν ότι δεν έχει γίνει τίποτα για την βελτίωση των υποδομών του νησιού.
Αντιθέτως, βλέπουν τα προβλήματα μέρα με την ημέρα να αυξάνονται… Εκτός από τα χρόνια άλυτα ζητήματα, φέτος γιγαντώθηκαν τα προβλήματα στην ύδρευση, ενώ την ίδια στιγμή, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ από τις αρχές για τον καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων και σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος (πχ Μπόχαλη, Ναυάγιο) στην πόλη ή στις τουριστικές περιοχές. Επίσης, δεν έχει γίνει καμία καμπάνια προβολής του νησιού για την ενίσχυση των τουριστικών ροών και την στήριξη της τοπικής κοινωνίας… μετά από δύο χρόνια πανδημίας.
Αντί για δράσεις εξωστρέφειας, κάποιοι πάλι «κλείστηκαν στο καβούκι τους» και περιμένουν να λειτουργήσουν όλα στον αυτόματο.

Δυναμική καμπάνια ενόψει Πάσχα από τον Γ. Θεοδόση
Για μία φορά ακόμα, τα κενά καλούνται να καλύψουν οι ιδιώτες… Μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία πήρε για μία ακόμα χρονιά ο συμπατριώτης μας, Γιώργος Θεοδόσης.

Πανελλαδική προβολή
Οι κυριότερες στιγμές του Ζακυνθινού ιδιαίτερου Μεγαλοβδόμαδου, και οι ομορφιές του τόπου αποτελούν τα βασικά στοιχεία του φετινού τηλεοπτικού σποτ του 11880 για το Πάσχα.
Εξάλλου ο συμπατριώτης μας, Γιώργος Θεοδόσης, ιδιοκτήτης της εταιρείας, όπως και της ναυτιλιακής «Levante Ferries» δεν χάνει ευκαιρία να εκδηλώνει την αγάπη του στο νησί μας, προβάλλοντάς το στο πανελλήνιο μέσα από τα τηλεοπτικά σποτ, δημιουργώντας υπεραξίες.
Ειδικά φέτος, μετά από δύο χρόνια αποχής, λόγω της πανδημίας και με τα βλέμματα όλου του επιχειρηματικού κόσμου και τις ελπίδες να αναπτερώνονται στο Πάσχα του 2022, δίνει χέρι βοηθείας, παρακάμπτοντας τις αγκυλώσεις των τοπικών αρχών και φορέων που κρατάνε τις τύχες του νησιού στα χέρια τους, δρώντας μόνος του, όπως πάντα, για το κοινό καλό, μετατρέπει το νησί σε πόλο έλξης προβάλλοντας τα τοπικά έθιμα και τις ομορφιές, μεταφέροντας το εορταστικό κλίμα, προτρέποντας τους Έλληνες να επιλέξουν τη Ζάκυνθο για τις διακοπές τους.
Τα τελευταία χρόνια, με αυτά τα τηλεοπτικά σποτ, η Ζάκυνθος υπερέχει διαφημιστικά και έχει καταστεί ένας από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς.
Το σχετικό συνοδευτικό κείμενο στο σποτ αναφέρει: «Το Πάσχα πλησιάζει και μας φέρνει… ό,τι μας έλειψε! Ταξίδεψε στη Ζάκυνθο και όλους τους άλλους όμορφους προορισμούς της χώρας μας, έχοντας πάντα δίπλα σου το 11880, για όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς».

 

*imerazante

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!