Quantcast
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΟΠΙΚΑ

Δεν έχουν τέλος οι επιτυχίες στους μαθητικούς διαγωνισμούς μαθηματικών από την Κέρκυρα

Στις 13 Μάρτη πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η προκριματική φάση του 3ου Πανελλήνιου Μαθηματικού Διαγωνισμού ALAN TURING (ΜΛΥΣ 2024) με τη συμμετοχή 1800 ομάδων!

Το ΓΕΛ Καστελλάνων Μέσης συμμετείχε στο διαγωνισμό με τρεις ομάδες. Η Ομάδα που αποτελούνταν από τους μαθητές Βασίλη, Γιώργο και Ανδρόνικο προκρίθηκε στον ημιτελικό που πραγματοποιήθηκε  δια ζώσης στην Πάτρα, έδρα του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, στο Μικτό Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών (Γυμνάσιο-Λύκειο) το Σάββατο 13/4/2024 (10.30 π.μ – 16.30).

Επισημαίνεται ότι 34 ομάδες προκρίθηκαν από την κατηγορία ΛΥΚΕΙΟ ανάμεσα σε 515.

Θυμίζουμε ότι η Κέρκυρα είχε συμμετοχή και πέρυσι στον ημιτελικό του διαγωνισμού στην κατηγορία ΓΥΜΝΑΣΙΟ με μια ομάδα 3 μαθητών από το 3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας (υπ. καθηγητές: Μαγιολαδίτης-Καββαδία)

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους υπεύθυνους καθηγητές μαθηματικούς του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ ΜΕΣΗΣ ΚΕΚΥΡΑΣ Γιώργο Σουρβίνο και Νικόλα Πανάρετο που προετοίμασαν τα παιδιά για το διαγωνισμό!

Σημαντική υπήρξε η βοήθεια του υπεύθυνου εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου Χρήστου Γκουτζούκη και της διεύθυνσης του σχολείου στην οργάνωση και στην επιτυχία των παιδιών.

Κάθε επιτυχία στην ομάδα!

 

Ο πρόεδρος της ΕΜΕ Κέρκυρας Μάριος Μαγιολαδίτης

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!