Quantcast
SLIDERΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΤΟΠΙΚΑ

Δήμος Κ. Κέρκυρας: Αίτημα για πρόσληψη «17» μονίμων

Την κάλυψη δεκαεπτά κενών θέσεων τακτικού προσωπικού εισηγείται το τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού του δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων προς το Υπουργείο Εσωτερικών, στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων για το 2023.

Το συγκεκριμένο θέμα αναμένεται να επικυρωθεί από την Οικονομική Επιτροπή, η οποία συνεδριάζει σήμερα το μεσημέρι στο Μαράσλειο και στη συνέχεια να υποβληθεί στην Ειδική Εφαρμογή, η οποία έχει ενταχθεί στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου. Μάλιστα ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας είναι από τους “καθυστερημένους”, αφού σύμφωνα με την κατευθυντήρια εγκύκλιο, η υποβολή των αιτημάτων από τους φορείς έπρεπε να ολοκληρωθεί ως και τις 11-7-2022.

Τα κενά είναι τριάντα… αλλά ζητάμε δεκαεπτά
Όπως αναφέρεται στην εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων: Ειδικότερα, στο Δήμο μας, προκύπτει ότι οι κενές θέσεις, οι οποίες προέρχονται κυρίως από συνταξιοδότηση, θάνατο ή μετάταξη προσωπικού ανέρχονται σήμερα σε συνολικά σε τριάντα (30), εκ των οποίων οι επτά (7), είναι δεσμευμένες και δεν μπορούν να προκηρυχτούν. Ωστόσο η κάλυψη των παρακάτω “17” κενών θέσεων τακτικού προσωπικού καθίσταται άκρως αναγκαία κι επιτακτική για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών του δήμου μας, δεδομένου ότι αυτός ήταν εκ της συστάσεώς του υποστελεχωμένος, καθώς και το γεγονός ότι οι μόνες κενές θέσεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας είναι αυτές που κενώνονται με αποχωρήσεις, οι οποίες όμως δεν είναι αρκετές για να καλυφθούν οι ανάγκες των υπηρεσιών μέσω Κινητικότητας.

Οι 17 θέσεις
Μία (1) θέση ΠΕ Νομικών με έμμισθη εντολή
Μία (1) θέση ΠΕ Αρχιτεκτόνων
Μία (1) θέση ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού
Μία (1) θέση ΠΕ Οικονομικού Λογιστικού
Μία (1) θέση ΠΕ Μηχανικών (Αρχιτεκτόνων)
Μία (1) θέση ΤΕ Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών
Δύο (2) θέσεις ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού
Μία (1) θέση ΔΕ Δενδροκηπουρών
Δύο (2) θέσεις ΥΕ Εργατών κήπων
Μία (1) θέση ΥΕ Εργατών Καθαριότητας
Μία (1) θέση ΥΕ Καθαριστριών
Μία (1) θέση ΥΕ Εργατών
Δύο (2) θέσεις ΥΕ Εργατών Καθαριότητας-οδοκαθαριστών
Μία (1) θέση ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας (Εργάτες)
Όπως σημειώνεται στην εισήγηση: Για τις ανωτέρω θέσεις θα προβλεφθούν οι ανάλογες πιστώσεις για το τελευταίο τετράμηνο του έτους 2023 στον προϋπολογισμό του Δήμου μας, καθώς και για ολόκληρα τα επόμενα έτη, όπως φαίνεται στην συνημμένη βεβαίωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

Οι προσλήψεις διενεργούνται βάσει προγραμματισμού
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 προσλήψεις του πάσης φύσεως τακτικού και εποχικού προσωπικού φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, όπως εκάστοτε οριοθετείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, διενεργούνται βάσει ετήσιου στρατηγικού προγραμματισμού. Στο πλαίσιο αυτό, η Δ/νση Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, απέστειλε κατευθυντήρια εγκύκλιο σε όλους τους φορείς του Δημοσίου, μεταξύ των οποίων και στους ΟΤΑ, στην οποία παρατίθεται το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων τακτικού προσωπικού και οι διαδικασίες που πρέπει οι φορείς να τηρήσουν για την υποβολή αιτημάτων προγραμματισμού προσλήψεων στα εποπτεύοντα Υπουργεία.

Η αρμοδιότητα στην Οικονομική Επιτροπή
Οι φορείς καλούνται να υποβάλουν τις αιτήσεις προγραμματισμού προσλήψεων προς το ΥΠ.ΕΣ. μέσω της ειδικής εφαρμογής “Ετήσιου Προγραμματισμού Προσλήψεων”, η οποία έχει ενταχθεί στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου (https://hr.apografi.gov.gr), και η χρήση της αφορά τις Κεντρικές Υπηρεσίες των Υπουργείων και των εποπτευομένων φορέων τους, τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, τους Ο.Τ.Α. Α` και Β` βαθμού και τους εποπτευόμενους αυτών φορείς, και τις Ανεξάρτητες Αρχές, σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στην εγκύκλιο. Μάλιστα σύμφωνα με την κατευθυντήρια εγκύκλιο, διευκρινίζεται ότι η υποβολή των αιτημάτων από τους φορείς (συμπεριλαμβανομένων και των ΟΤΑ), θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως και τις 11-7-2022, οπότε θα είναι δυνατή η είσοδος στην εφαρμογή. Τέλος επισημαίνεται ότι η αρμοδιότητα λήψης της απόφασης, για τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων προσωπικού των δήμων, ανήκει πλέον στην Οικονομική Επιτροπή. Συνεπώς, πριν την υποβολή των αιτημάτων πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων από τον Δήμο, απαιτείται να έχει προηγηθεί, με ευθύνη του φορέα που αφορά το αίτημα, η λήψη της ανωτέρω απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής.

 

 

 

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!