Quantcast
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΤΟΠΙΚΑ

Κέρκυρα: Έτοιμο το δάπεδο της σχολικής αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στο σχολείο Αγρού

Ο μεγάλος χώρος της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του Γυμνασίου Λυκείου Αγρού μεταμορφώθηκε σε χώρο ευπρεπή και ασφαλή μετά την επεξεργασία του δαπέδου –αίτημα πολλών χρόνων των φορέων, τόσο των διδασκόντων, των μαθητών  όσο και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων – και την τοποθέτηση ετερογενή βινυλικού αθλητικού δαπέδου τοποθετημένης επιφανείας με γραμμογράφηση για τις ανάγκες γυμναστηρίου. Οι ανωτέρω εργασίες που τελούσαν υπό την επίβλεψη του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Χαρίτωνα Κουτσούρη  σε συνεργασία με τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής β/θμιας εκπαίδευσης του Δήμου  Παναγιώτη Παπαδάτο  ολοκληρώθηκαν κι εντός των επόμενων ωρών η αίθουσα παραδίδεται στη  σχολική κοινότητα. Σημειωτέον ότι η αίθουσα δύναται να καλύψει πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις , ειδικά δε της ΔΕ Αγίου Γεωργίου. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση ” Είναι μια ακόμα  εξόχως σοβαρή παρέμβαση στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου –Λυκείου Αγρού μετά και  την κατασκευή εκ νέου του στεγάστρου στην κεντρική είσοδο που έχει προηγηθεί (αίτημα πολλών χρόνων κι αυτό). Αποτελούν δε μέρος του συνολικού σχεδιασμού της Δημοτικής Αρχής Βόρειας Κέρκυρας για την αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!