Quantcast
EΛΕΝΑ ΒΟΥΣΟΛΙΝΟΥ-ΑΝΥΦΑΝΤΗΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Περί του καταστατικού του σωματείου Ε.Λ.Μ.Ε. Κέρκυρας και των τιμητών

Βουσολίνου Ανυφαντή Ελένη

 

Η ίδρυση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης στην Κέρκυρα έχει τη δική της ιστορία. Στις 17-07-1945 προκύπτει το καταστατικό του σωματείου «Σύλλογος Λειτουργών Μέσης Εκπαιδεύσεως Κέρκυρας». Στις 02-06-1972 καταχωρείται με αύξοντα αριθμό 19, με την υπ’  αριθμ. 26/22-01-1972 απόφαση του Πρωτοδικείου Κέρκυρας. Στις 18-10-1980 καταχωρείται με τον ίδιο αύξοντα αριθμό, 19, βάσει της υπ’  αριθμ. απόφασης 269/21-06-1980.Το υπ’ αριθμ. πρωτ. 936/2017 πιστοποιητικό του Πρωτοδικείου Κέρκυρας αποτυπώνει τη μη καταχώρηση άλλης εγγραφής σχετικής με το συγκεκριμένο σωματείο.

Έχοντας τη συνεργασία κατά πολλά συναπτά έτη με άτομα που πάλεψαν για τον κλάδο, όπως για τα δικαιώματα των Αναπληρωτών, έχοντας συνεργαστεί με άτομα που κατέθεταν αλήθειες και δεν κοίταζαν προσωπικό όφελος, όπως με τη Μαρίνα Μπογδάνου, έχοντας νιώσει τον παλμό των συναδέλφων που οδηγούσαν σε οράματα για το καλό των μαθητικών κοινοτήτων και των Συλλόγων Διδασκόντων, όπως της Μαλαχά Ειρήνης, μπορώ να φέρω μέσω του δημοκρατικού βήματος της εφημερίδας, με την οποία έχω την τιμή να συνεργάζομαι,  στην κρίση του κερκυραϊκού λαού, και όχι μόνο, την πολύ πρόσφατη απόφαση της διαγραφής μου από μέλος της Ε.Λ.Μ.Ε. Κέρκυρας.

Διαγραφή μέλους, σύμφωνα με το Άρ. 8  του εν λόγω καταστατικού,  μπορεί να συμβεί, όταν και αν, με πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου, όπως και έγινε, με Πρόεδρο τον κ. Αχιλλέα Καπετάνιο και Γραμματέα τον κ. Νίκο Γκουλιούμη, ή με πρόταση του ¼ των μελών προς τη Γενική Συνέλευση, προτείνεται η ανάλογη περίπτωση διαγραφής, ορίζοντας συγχρόνως και τη διάρκεια της διαγραφής.

Η πρόταση της διαγραφής μπορεί να στηριχτεί μόνο αν α) ένα μέλος βεβαιωμένα αντιτίθεται στους σκοπούς της Ένωσης ή στην υλοποίηση αποφάσεως της Γενικής Συνέλευσης ή ) αν συστηματικά παραβαίνει τις διατάξεις του καταστατικού ή παρακωλύει τη λειτουργία του. Και για την ολόπλευρη απόδοση όλων, σκοποί της Ένωσης είναι α) η πνευματική, κοινωνική, υλική εξύψωση των μελών της, β) η προάσπιση και προαγωγή των επαγγελματικών και οικονομικών συμφερόντων του κλάδου, γ) η  συμβολή στην επίλυση των εκπαιδευτικών προβλημάτων της χώρας και στη βελτίωση της όλης παιδείας του ελληνικού λαού και δ) η καλλιέργεια του πνεύματος συναδέλφωσης και αλληλεγγύης των μελών της Ένωσης.

Ο λόγος της πρότασης διαγραφής μου είναι η, (απόλυτα κατά το νόμο νόμιμη), συμμετοχή μου στο ΠΥΣΔΕ Κέρκυρας και στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, επίσης και ο  Πρόεδρος της ΔΑΚΕ, κ. Παπαχρήστου Νίκος, προέτρεπε τη μη παραίτηση των εκλεγμένων από τα Συμβούλια, ακριβώς για την εξυπηρέτηση των δικαιωμάτων των συναδέλφων). Ειδικότερα, η ανάδειξη των εκλογών της 7ης Νοεμβρίου 2020, με την άκρως πρωτοποριακή διαδικασία της ηλεκτρονικής διαδικασίας, χωρίς, βέβαια, τα γνωστά «πηγαδάκια», αλλά,  για πρώτη φορά, και χωρίς τη γνωστή, και ανεπίτρεπτη, διάσταση του χασίματος διδακτικής ημέρας για τους μαθητές, οδήγησε  το μεγαλύτερο μέρος των καθηγητών σε αποχή από την ψηφοφορία. Έτσι, ελάχιστοι ψήφισαν, σε τοπικό, δε, επίπεδο οι ψηφίσαντες έφεραν το αποτέλεσμα της συμμετοχής μου στα Συμβούλια.

Επειδή έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή των Μπολσεβίκων, επειδή η ομαδοποιημένη αντιμετώπιση των πάντων και η καραμελοποίηση της χειραγώγησης σε αστραφτερό χαρτί της δήθεν δημοκρατικής συμπεριφοράς οδήγησαν την κάθε προσωπική στάση σε απρόσωπη σύμπραξη κοινών πρακτικών καταρράκωσης των όρων της ίδιας της Δημοκρατίας, επειδή ο αλληλοσεβασμός μεταξύ διαφορετικών αντιλήψεων παύει να υφίσταται από τους τιμητές της απαγόρευσης του κάθε διαφορετικού, κι όμως πάντα νόμιμου, μόνο υπερηφάνεια και δύναμη για συνέχιση  μού προκαλούν οι καθοδηγητές της διαγραφής. Η συμμετοχή μου στα Συμβούλια περιφρουρεί τη Δημοκρατία ελέγχοντας κάθε απόφαση, υψώνει τη φωνή Αναπληρωτή, όταν θίγεται το νόμιμό του δικαίωμα με αντίβαρο την  εξυπηρέτηση προσωπικών βλέψεων, όπως με την απόσπαση μέλους, και τιμητή, του Δ.Σ. του σωματείου. Επιθυμούσε να πάει στον Αγρό, όπως ο ίδιος δήλωσε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, κατά την οποία έπρεπε «να απολογηθώ», ενώπιον 47 καθηγητών στους 900. Και η Αναπληρώτρια που ήταν ήδη τοποθετημένη στον Αγρό, βάσει των νόμιμων προβλεπόμενων στο εν λόγω σχολείο, έπρεπε αυτόματα να χάσει κάθε νόμιμο δικαίωμα  με το αιτιολογικό «των αναγκών της Υπηρεσίας».  

Επιλογικά, επειδή δύναται να υπάρχει επαγωγικός συλλογισμός: Α) η διαγραφή των μελών, εμού και ενός Συναδέλφου, βασίζεται στη νόμιμη προσωπική ελευθερία ψηφοφόρων να μας ψηφίσουν και στην προσωπική μας απόφαση να συμμετάσχουμε νόμιμα στα Συμβούλια. Έχασαν όσοι προέτρεψαν το εκλογικό σώμα σε αποχή από τις τότε εκλογές.  Β) η  έλλειψη ελευθερίας καταρρακώνει τον πλουραλισμό. Γ) η έλλειψη πλουραλισμού σκοτώνει τη Δημοκρατία. Επομένως,  η διαγραφή  σκοτώνει τη Δημοκρατία.

Προσωπικά, αναρωτιέμαι, οι 47 παρόντες της εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης (με το τίμημα της διαγραφής μου) στους 900 είναι ηθικού τύπου απάντηση στους 12 ψηφίσαντες στις εκλογές του 2020; Πόση ποσοτική απόσταση έχει η αναλογία 47/900 από το 12/900; Πάντως, η νοοτροπία «μπουλούκι» δεν είναι ταυτόσημη με την ατομικότητα. Και, θυμίζω, ατομικά, συγχωροχάρτια μακριά από εμένα, και ας μου προτάθηκε στην Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση! Αν, όπως μου προτάθηκα, δήλωνα την παραίτησή μου έστω και εκείνη τη στιγμή «της κρίσεως», μα με απάλλασσαν από το έγκλημα!  Φυσικά, όμως, και συμμετείχα και συμμετέχω στα Συμβούλια, νόμιμα, ακολουθώντας τη νόμιμη και πρωτοποριακή διαδικασία που η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει εισαγάγει για την κανονικότητα στην ελληνική εκπαίδευση.  Με την προσωπική θέληση και πράξη ο καθένας μας βαίνει πάνω σε κοινούς κανόνες πλαισίου σεβόμενος και την ατομικότητα του άλλου και την κοινή υπόθεση, αρκεί η τελευταία να είναι ανιδιοτελής.

 

 

 

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!