Κέρκυρα: Για 44 μέρες η βλαβη σε υδρόμετρο οικίας και η ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ αδιαφορεί
Την ταλαιπωρία του να δηλώσει τη βλάβη του υδρομέτρου της κατοικίας του στο Κοντόκαλι, περιγράφει με σχετική επώνυμη καταγγελία προς τα ΜΜΕ ο Αντώνης Μπάκολης, ο οποίος εναγωνίως προσπαθούσε να επικοινωνήσει με ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ και Δήμο, προκειμένου να ενημερώσει για τη διαρροή νερού και τις τεράστιες ποσότητες που ήδη έχουν χαθεί σε διάστημα 44 ημερών….
Αν και κατάφερε τελικώς να επικοινωνήσει μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, , η ΔΙΑΔΕΥΑΔΚ δεν έχει ανταποκριθεί στο αίτημα του, μέχρι και σήμερα 14/2. Μάλιστα δηλώνει πως στην περίπτωση που χρεωθεί την χαμένη ποσότητα νερού εξαιτίας της βλάβης, ως δίκη του κατανάλωση, θα στραφεί νομικά εναντίον της Επιχείρησης.
Η καταγγελία
Αξιότιμε κύριε/α,
από 10/01/24 το υδρόμετρο της κατοικίας μου στο Κοντόκαλι(αριθ. υδρομέτρου 1700255) παρουσίασε μεγάλη διαρροή. Στο τηλέφωνο δήλωσης βλαβών δεν απαντάει κανείς και την επομένη 11/01/24 δήλωσα την βλάβη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και έλαβα απαντητικό μήνυμα επιβεβαίωσης.
Επειδή σήμερα 14/2/24 η διαρροή συνεχίζεται εντονότερα και ήδη έχει διαρρεύσει άσκοπα τεράστια ποσότητα νερού, σας δηλώνω ότι:
α) σε περίπτωση κατά την οποία το υδρόμετρο καταγράφει την ροή του νερού δεν θα δεχτώ να μας χρεωθεί ως δική μας κατανάλωση
β) επειδή η αμελεια της υπηρεσίας σας έχει ως αποτέλεσμα τεράστια σπατάλη νερού θα εξετάσω αν,ως θιγόμενος δημότης από την αντιπεριβαλλοντική σας στάση, θα στραφώ νομικά εναντίον σας.
Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου,Αντώνης Μπάκολης
Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.
Ακολουθήστε μας στο Google NewsΑκολουθήστε μας στο Instagram
Ακολουθήστε μας στο twitter
Ακολουθήστε μας στο Facebook