Quantcast
SLIDERΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΤΟΠΙΚΑ

Δήμος Κ. Κέρκυρας: Αν βρεθεί προσωπικό…ανοίγουν οι κατασκηνώσεις

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας προετοιμάζεται για το άνοιγμα των κατασκηνώσεων τόσο στα Γουβιά (Σταματίου Δεσύλλα) όσο και στη νησίδα Βίδο.

Ωστόσο, η λειτουργία τους και φέτος δεν εξαρτάται από την καλή πρόθεση της Δημοτικής Αρχής, αλλά από το εάν θα υπάρξει ανταπόκριση στην πρόσκληση ενδιαφέροντος για πρόσληψη του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία προσωπικού και κυρίως γιατρού και νοσηλευτών. Αλλά ούτε οι άλλες θέσεις (γυμναστής, φυσιοθεραπευτής, συνεργάτες για θέματα ψυχαγωγίας-χειροτεχνίας, μάγειρας κλπ) είναι εύκολο να καλυφθούν, αφού ως γνωστόν εν μέσω της θερινής περιόδου δύσκολα κάποιος θα επιλέξει δίμηνη σύμβαση εργασίας.

Να σημειωθεί ότι, ο Δήμος έχει ζητήσει την αρωγή του Ιατρικού Συλλόγου Κέρκυρας, αλλά και εθελοντικών ομάδων, προκειμένου να βοηθήσουν στην εξεύρεση του εξειδικευμένου προσωπικού, ούτως ώστε να καταστεί να καταστεί δυνατή η λειτουργία των κατασκηνώσεων. Υπενθυμίζεται ότι, οι κατασκηνώσεις “Σταματίου Δεσύλλα” στα Γουβιά είναι ενταγμένες στη “λειτουργία κατασκήνωσεων του κρατικού προγράμματος”, όπου χρηματοδοτούνται με περίπου 75 χιλ ευρώ ( εάν απαιτηθεί μεγαλύτερη δαπάνη την αναλαμβάνει ο Κεντρικός Δήμος), ενώ η λειτουργία των κατασκηνώσεων καθώς και το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης,  στο Βίδο χρηματοδοτείται αμιγώς με ιδίους πόρους του Κεντρικού Δήμου.

Λειτουργία Παιδικών Εξοχών – Κατασκηνώσεων
Η λειτουργία της κάθε Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης ρυθμίζεται λεπτομερώς από τον Κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας Παιδικών Εξοχών και Κατασκηνώσεων.
Ο Συντονιστής (Αρχηγός) έχει την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας και του συντονισμού των δράσεων προσωπικού και κατασκηνωτών σε καθημερινή βάση. Ενημερώνεται έγκαιρα για την τοποθέτησή του όχι όμως νωρίτερα των 15 ημερών από την έναρξη της πρώτης κατασκηνωτικής περιόδου. Στον Συντονιστή ανατίθενται και τα καθήκοντα του Υπευθύνου Προστασίας Ανηλίκων. Στο έργο του αυτό υποβοηθείται από τους Επιμελητές, τους Τμηματάρχες, τους Ομαδάρχες, τους γυμναστές και τους ειδικούς συνεργάτες σε θέματα ψυχαγωγίας και χειροτεχνίας. Οι διαχειριστές βρίσκονται στον χώρο της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης 15 ημέρες πριν και 10 ημέρες μετά ενώ τα στελέχη και το υπόλοιπο προσωπικό 3 ημέρες πριν και 3 ημέρες μετά την έναρξη και τη λήξη της κατασκηνωτικής περιόδου, αντίστοιχα.

ΥΓΙΕΙΝΗ
Για την υγιεινή του χώρου της κάθε Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης και την υγεία των κατασκηνωτών υπεύθυνος είναι ο γιατρός της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Μετέχει ενεργά καθημερινά στη ζωή της Παιδικής Εξοχής  Κατασκήνωσης, προσφέρει τις πρώτες βοήθειες σε κατασκηνωτές και προσωπικό και συνεργάζεται άμεσα με το Συντονιστή σε θέματα πρόληψης, διαιτολογίου κ.λπ. Στο έργο του βοηθείται από Νοσοκόμα/ο. 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο Διαχειριστής και ο βοηθός του είναι αρμόδιοι για τον εξοπλισμό της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης με αναλώσιμο και μη αναλώσιμο υλικό. Ο Διαχειριστής καλύπτει τα τρέχοντα λειτουργικά
έξοδα από κονδύλιο ύψους όχι ανώτερου των 293,47 ευρώ ανανεούμενο με την παρουσίαση των σχετικών
αποδείξεων. Το Διαιτολόγιο καθορίζεται μετά από συνεργασία Συντονιστή, Γιατρού και Διαχειριστή. Εγκρίνεται από το Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Λαμβάνονται κάθε φορά υπόψη μεμονωμένες περιπτώσεις ειδικής διατροφής κατασκηνωτών για λόγους υγείας ή θρησκευτικούς, καθώς και τα ενδεικτικά δεκαήμερα διατροφικά πλάνα που συντάχθηκαν από το Τμήμα Επιστήμης και Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η προετοιμασία των κατάλληλων γευμάτων και ρο-
φημάτων σε σκεύη και χώρους καθαρούς και η διανομή τους σε προκαθορισμένες ώρες βάσει του ωρολόγιου καθημερινού προγράμματος της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης, είναι ευθύνη του μάγειρα και του βοηθού του. Σε περιπτώσεις αδυναμίας πρόσληψης μάγειρα και βοηθού μαγείρου λόγω μη υποβολής αιτήσεων, επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων με Κοινωνικούς Συνεταιρισμούς Περιορισμένης Ευθύνης, προκειμένου να τους ανατεθεί η εργασία παρασκευής των γευμάτων εντός του χώρου
της Παιδικής Εξοχής – κατασκήνωσης. Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις που οι εγκαταστάσεις των μαγειρείων παρουσιάζουν εκτεταμένες φθορές και δεν είναι δυνατή η ανακατασκευή και προετοιμασία τους εντός του διαστήματος που απομένει για τη λειτουργία των κατασκηνώσεων, η τροφοδοσία δύναται να ανατεθεί από τον εξουσιοδοτημένο Δήμο σε εταιρεία παραγωγής και διάθεσης ετοίμων γευμάτων, με την προϋπόθεση
ότι το κόστος δεν υπερβαίνει: α) το ημερήσιο εφόδιο τροφοδοσίας που καθορίζεται για την τρέχουσα κα τασκηνωτική περίοδο και β) τη δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού το οποίο σε αυτή την περίπτωση δεν απαιτείται να προσληφθεί (Μάγειρας και βοηθός Μάγειρα). Για την ανάθεση απαιτείται εγκριτική απόφαση της Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που εκδίδεται ύστερα από σχετική απόφαση του Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημάρχου τηρουμένων των οικείων διατάξεων. Το προσωπικό βοηθητικών εργασιών είναι επιφορτισμένο με την καθαριότητα των χώρων που σερβίρονται τα γεύματα, καθώς και των χώρων υγιεινής κ.λπ. Τα στελέχη και το προσωπικό διαμένουν εντός της κατασκήνωσης και παρέχουν τις υπηρεσίες τους καθ’
όλη τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου τις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις, κατά τις περιόδους που φιλοξενούνται παιδιά απαγορεύεται η λειτουργία καντίνας ή κυλικείου.

 Φιλοξενούμενοι
Στις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται: A. παιδιά ηλικίας 6-16 ετών, που έχουν ανάγκη παραθερισμού. Από τις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις αποκλείονται μέχρι αποκαταστάσεως της υγείας τους, τα παιδιά που πάσχουν από μεταδοτικά νοσήματα (κοκίτης κ.λπ.) και εντελώς τα παιδιά που πάσχουν από ψυχονευρωτικά νοσήματα (επιληψία κ.λπ.). Στις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται και παιδιά με αναπηρίες, που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις και διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Β. Ηλικιωμένοι είτε επισκέπτονται ΚΑΠΗ είτε όχι, εφόσον βρίσκονται σε οικονομική αδυναμία, είναι μόνοι λόγω έλλειψης άλλης οικογένειας, χηρείας κ.λπ. και διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης. Γ. Ενήλικοι με αναπηρίες εφόσον προσκομίσουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης.

Διαδικασίες Συμμετοχής
Οι εγγραφές των κατασκηνωτών (πλην των ατόμων με αναπηρίες) γίνονται στους Δήμους που θα λειτουργή σουν κατασκηνώσεις μέχρι την 16η Ιουνίου 2023. Για την εγγραφή των παιδιών απαιτείται:
– Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς το Δήμο που έχει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κατασκή-νωσης στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο, το φύλο και η ηλικία του παιδιού.
– Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία να αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογεονεική, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. δικαιούχοι Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.).
– Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται: η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κ.λπ.)

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Συντονιστής 1 (ΠΕήΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Επιμελητής 1 ανά 60 παιδιά ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ/ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ομαδάρχης 1 ανά 15 παιδιά ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Ιατρός 1 ΠΕ ΙΑΤΡΩΝ

Νοσηλευτής 1 ΠΕ ή ΤΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ή ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ

Γυμναστής 1 ανά 75 παιδιά ΠΕ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Φυσιοθεραπευτής 1 ΠΕ ή ΤΕ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ή ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Ειδικός συνεργάτης για θέματα ψυχαγωγίας 1 ανά 75 παιδιά ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Ειδικός συνεργάτης για θέματα χειροτεχνίας 1 ανά 75 παιδιά ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Διαχειριστής 1 ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ

Βοηθός διαχειριστή 1 ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ

Μάγειρας 1 ΔΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΣΤΙΑΣΗΣ/ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΩΝ

Βοηθός μαγείρου 1 ΔΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΣΤΙΑΣΗΣ/ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΩΝ

Αποθηκάριος 1 ΔΕ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΩΝ

Ειδικός τεχνίτης 1 ΔΕ  ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ/ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ή ΥΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Προσωπικό βοηθητικών εργασιών Κατά περίπτωση ανά κατασκήνωση ΔΕ  ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ή ΥΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ/ ΕΣΤΙΑΣΗΣ/ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ/ ΦΥΛΑΞΗΣ

Οδηγός 1 Κατά περίπτωση ανά κατασκήνωση ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ

 

ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΓΟΥΒΙΑ

Ειδικότερα για τις κατασκηνώσεις “Σταματίου Δεσύλλα” στα Γουβιά, που χρηματοδοτούνται από το κρατικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το ΦΕΚ, που δημοσιεύτηκε, μπορούν να φιλοξενήσουν  280 άτομα, ήτοι: 190 παιδιά και 20 Άτομα με Αναπηρίες σε μεικτές περιόδους (3 περίοδοι Χ 70 παιδιά και ΑμεΑ) και 70 ηλικιωμένα άτομα (1 περίοδος Χ 70 άτομα).

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!