Quantcast
SLIDERΚΟΙΝΩΝΙΑΤΟΠΙΚΑ

Κέρκυρα: Να γιατί δεν υπάρχουν πυκνά δρομολόγια σε ορισμένες γραμμές του Αστικού ΚΤΕΛ

Απάντηση που αφορά στο λόγο που ορισμένες περιοχές δεν εξυπηρετούνται με συχνά δρομολόγια από το Αστικού ΚΤΕΛ, έδωσε η διοίκηση, απαντώντας σε σχετική έρευνα που έκανε τις προηγούμενες ημέρες η διαδικτυακή ομάδα κοινωνικού δικτύου “Τα παράπονά σου στο δήμαρχο”.  Ο βασικός λόγος, δεν είναι άλλος από την μη προτίμηση του επιβατικού κοινού να μην προτιμάει τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις μετακινήσεις του, λόγω πανδημίας.

Στα ερωτήματα, ο κόσμος – μέλη της ομάδας, απάντησε ως εξής:

-“δεν υπάρχουν συχνά δρομολόγια” με 305 ψήφους,

-Δεν υπάρχουν στάσεις στάσεις και με στέγαστρα με 213 ψήφους,

-ακριβό εισιτήριο με 161 ψήφους,

-ασυνέπεια στα δρομολόγια με 97 ψήφους και, τέλος, ο κορωνοϊός με μόλις 12 ψήφους.

Σύμφωνα με το διαχειριστή της ομάδας, Κώστα Τσιριγγάκη, τα αποτελέσματα αυτά εστάλησαν στις διοικήσεις τόσο του Αστικού όσο και του Υπεραστικού ΚΤΕΛ. 

 

Η έλλειψη στεγάστρων, ευθύνη του δήμου

Στην ίδια απάντηση, η διοικηση του Αστικου ΚΤΕΛ Κέρκυρας αναφέρει πως αρμόδιος για την τοποθέτηση και συντήρηση στεγάστρων είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ στο πρόγραμμα «Φιλόδημος» προβλέπεται η αντικατάσταση των υφιστάμενων και η τοποθέτηση νέων στεγάστρων. Για τις τιμές των εισιτηρίων, αυτές καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση και παραμένουν στα ίδια επίπεδα με το 2011, παρά τις συνεχείς αυξήσεις στα κόστη συντήρησης και των καυσίμων.

 

Η απάντηση του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ

Σε συνέχεια της «έρευνας» που πραγματοποιήθηκε μέσω του λογαριασμού “ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ” σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εκ μέρους της Αστικό ΚΤΕΛ Κέρκυρας Α.Ε αναφέρονται τα παρακάτω: Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αλλάξει η καθημερινότητά όλων μας. Τα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας από την πανδημία του κοροναϊού έχουν επηρεάσει κατά πολύ τις δραστηριότητές, τις συνήθειες και κατά συνέπεια και τις μετακινήσεις μας. Κάτι το οποίο φαίνεται γενικά σε όλη την αγορά και τις επιχειρήσεις.

Από το περσινό καλοκαίρι, οπότε και χαλάρωσαν τα μέτρα για την προστασία από την πανδημία, αλλά και κατά τη χειμερινή περίοδο επαναφέραμε τα δρομολόγια των γραμμών μας σε επίπεδα προ κοροναϊού και σε ορισμένες γραμμές τα πυκνώσαμε ακόμα περισσότερο. Δυστυχώς δεν υπήρξε ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό, κυρίως λόγω των μέτρων, του φόβου της πανδημίας και της αλλαγής που επήλθε στις καθημερινές μας συνήθειες τα τελευταία δύο έτη. Η συχνότητα των δρομολογίων εξαρτάται από την επιβατική κίνηση κάθε γραμμής σε συνάρτηση με τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, με το οποίο ερχόμαστε σε επικοινωνία. Σήμερα παρά το γεγονός ότι καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια στο να κρατήσουμε την συχνότητα των δρομολογίων σε υψηλά επίπεδα, η επιβατική κίνηση είναι πολύ χαμηλή, ιδίως τις απογευματινές ώρες.

Αναφορικά με τα στέγαστρα αναμονής των επιβατών είναι γεγονός ότι είναι ανύπαρκτα ή πεπαλαιωμένα. Κύριος αρμόδιος για την τοποθέτηση και συντήρηση των στεγάστρων είναι ο Δήμος. Στο Δήμο μας βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα «Φιλόδημος» στο οποίο προβλέπεται η αντικατάσταση των υφιστάμενων και η τοποθέτηση νέων στεγάστρων. Για την τοποθέτηση των στεγάστρων απαιτούνται συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας για την αναμονή των επιβατών, αλλά και των πεζών που κάνουν χρήση της κάθε οδού.

Στο νησί μας υπάρχει έλλειψη υποδομών στις κεντρικές οδικές αρτηρίες όπου διέρχονται τα λεωφορεία. Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι εκτός οδοστρώματος αλλά ούτε και πεζοδρόμια ώστε να μπορούσαμε και εμείς σταδιακά να τοποθετήσουμε επιπλέον στέγαστρα. Οι τιμές των εισιτηρίων καθορίζονται με σχετική Υπουργική Απόφαση.

Η τιμή των κανονικών εισιτηρίων σήμερα είναι στα ίδια επίπεδα με το 2011, παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια έχουν αυξηθεί τα κόστη συντήρησης και λειτουργίας (π.χ. καύσιμα) των λεωφορείων. Από την πλευρά μας δίνουμε όλο τον χρόνο προσφορές μειώνοντας το κόστος μετακίνησης του επιβατικού κοινού, όπως είναι η προσφορά 10+1 εισιτήρια, που σημαίνει ότι αγοράζοντας 10 εισιτήρια κάνεις 11 μετακινήσεις και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών που χορηγούνται με έκπτωση σε σχέση με την εκάστοτε Υπουργική απόφαση.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι στα λεωφορεία μας λειτουργεί σύστημα τηλεματικής παρακολούθησης και τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να υπάρξουν κάποιες φορές, οφείλονται στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του διαχρονικά υπάρχει στο νησί μας και κυρίως τις περισσότερες φορές δε οφείλονται σε σταθμευμένα οχήματα που εμποδίζουν την διέλευση του λεωφορείου.

Με το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας δίνεται σε όλους μας η ευκαιρία, να ρυθμίσουμε και να λύσουμε προβλήματα που μας ταλανίζουν αρκετά χρόνια, αρκεί όλοι μας να δούμε τη μελέτη με σοβαρότητα, αλλάζοντας σε ένα βαθμό τις συνήθειες μας, εμπιστευόμενοι τα μέσα μαζικής μεταφοράς, που προσφέρουν ασφάλεια, οικονομία και λιγότερο άγχος στις μετακινήσεις μας. Σε κάθε περίπτωση εκ μέρους μας καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια αντιμετώπισης των όποιων θεμάτων προκύπτουν κατά τις αστικές μετακινήσεις των επιβατών με τα λεωφορεία μας.

Εύλογη πεποίθηση μας αποτελεί το γεγονός ότι η εμπιστοσύνη και η προτίμηση που μας έδειξε το επιβατικό κοινό κατά το παρελθόν, υφίσταται και υπό τις δύσκολες σημερινές συνθήκες και παρά τις όποιες αντιξοότητες θα εξακολουθήσει στο μέλλον. Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε σε διαδικασία βελτίωσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των υπηρεσιών που με συνέχεια και συνέπεια παρέχουμε στους κατοίκους και τους επισκέπτες του νησιού μας.

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!