Quantcast
SLIDERΚΟΙΝΩΝΙΑΤΟΠΙΚΑ

Τα αιτήματα των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ, που βρίσκεται υπό κατάληψη – Μαζί τους η ΕΛΜΕ(φωτο-video)

Υπό κατάληψη βρίσκονται οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ καθώς διεκδικούν οριστική και μόνιμη λύση στο επίπεδο της θέρμανσης του σχολείου τους. Ωστόσο δεν είναι το μοναδικό θέμα για το οποίο διαμαρτύρονται. Το σύνολο των αιτημάτων τους, όπως δήλωσαν στο kerkyrasimera.gr αναμένεται να το γνωστοποιήσουν οι ίδιοι η μαθητές με αντιπροσωπεία τους, στη δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας Μερόπη Υδραίου αύριο Παρασκευή.

Τα αιτήματά τους:

-Θεωρούμε ότι μετά τις εργασίες του συνεργείου και κατά τα λεγόμενα του υπευθύνου, δεν αποκαταστάθηκε πλήρως το πρόβλημα του κατεστραμμένου δικτύου στο σχολικό συγκρότημα. Ζητούμε οι παλιοί λέβητες να αντικατασταθούν καθώς και οι σωληνώσεις. Οι καμινάδες είναι σάπιες. Το πιο σοβαρό: Μετά τις εργασίες του συνεργείου και οχτώ ημέρες μετά, εμφανίστηκε καινούρια διαρροή στην αίθουσα 203 με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε 08:30 το πρωί στο σχολείο με 5 βαθμούς Κελσίου.

-Το κυλικείο έχει έλλειψη τροφίμων και αυξημένες τιμές.

-Τα παράθυρα είναι ετοιμόρροπα

– Οι γυναικείες τουαλέτες δεν έχουν είδη υγιεινής

– Όταν βρέχει το υπόγειο πλημμυρίζει με αποτέλεσμα το νερό να φτάνει πολύ κοντά στον υποσταθμό της ΔΕΗ το οποίο μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά και επίσης αποτελεί μεγάλο κίνδυνο

 

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ για την κατάληψη

 

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!