Quantcast
SLIDERΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΤΟΠΙΚΑ

Κέρκυρα: Έτοιμος ο νέος Οργανισμός του κεντρικού Δήμου

Στα χέρια των δημοτικών συμβούλων και των σωματείων εργαζομένων για διαβούλευση, βρίσκεται από χθες στο σχέδιο του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων.

Σε σχέση με τον υφιστάμενο Οργανισμό ο νέος δίνει έμφαση στις Υπηρεσίες αιχμής (Καθημερινότητα-Καθαριότητα-Υποδομές), προβλέπει την επανασύσταση Δημοτικής Αστυνομίας καθώς, ενώ αυξάνει κατά 173 τις οργανικές θέσεις προσωπικού του Δήμου. Να σημειωθεί ότι, ο χρόνος διαβούλευσης είναι δέκα ημέρες και μόλις ολοκληρωθεί το σχέδιο θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο προς έγκριση.

Από το 2019 με προσωρινό Ο.Ε.Υ.

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων από το 2019 (όταν και συνεστήθη μετά την διαίρεση του Ενιαίου) λειτουργεί με τον προσωρινό Οργανισμό, που είχε αποφασίσει  η Αποκεντρωμένη. Η εκπόνηση νέου Οργανισμού ξεκίνησε το 2020 και τον Φεβρουάριο 2023 δόθηκε σε διαβούλευση. Ωστόσο,  τα σωματεία εργαζομένων εξέφρασαν αντιρρήσεις κι έτσι δεν κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Τη σκυτάλη της ολοκλήρωσης πήρε η νέα Δημοτική Αρχή, κι έτσι εντός του Απριλίου, με την ψήφισή του θα γίνει ένα σημαντικό βήμα για την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία του Δήμου, προκειμένου να βελτιωθεί η  παροχή υπηρεσιών προς τους Δημότες.

Ποιες αλλαγές προβλέπονται

Σε σχέση με το υφιστάμενο οργανόγραμμα προβλέπονται οι εξής αλλαγές: H σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Οργάνωσης & Λειτουργίας. Η Διεύθυνση Επιχειρησιακού Έργου χωρίζεται σε δύο επιμέρους Διευθύνσεις: 1) Καθημερινότητας, Πρασίνου & Κοιμητηρίων και 2) Καθαριότητας & Ανακύκλωσης.

 Επιπλέον προβλέπεται σύσταση Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας με την πρόβλεψη ενίσχυσης της με 16 Οργανικές θέσεις. Στο νέο Οργανισμό προβλέπονται συνολικά επιπλέον 173 νέες οργανικές θέσεις. Οι δύο εκ των προαναφερόμενων αλλαγών υπήρχαν και στο σχέδιο Υδραίου, ενώ η σημερινή δημοτική αρχή έβαλε τη δική της πινελιά δίνοντας έμφαση στις υπηρεσίες καθημερινότητας και καθαριότητας.

Να σημειωθεί ότι, ο συνολικός  αριθμός των εργαζόμενων στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας με συμβάσεις Δημοσίου Δικαίου & Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου αριθμεί σήμερα 441 άτομα. Σε αυτό τον αριθμό δεν υπολογίζονται οι συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου με διάφορα προγράμματα (ΟΑΕΔ- Covid 19-κοινωφελούς εργασίας κλπ).

Η διάρθρωση των Υπηρεσιών με το νέο Οργανόγραμμα:

ΕΝΟΤΗΤΑ Α: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

  1. Γενικός Γραμματέας
  2. Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Παλλαϊκής Άμυνας

– Γραφείο Παλλαϊκής Άμυνας

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

  1. Αυτοτελές Τμήμα Νομικής Υπηρεσίας

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

  1. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου και Διαφάνειας

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

  1. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης Δημάρχου
  2. Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας, Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
  3. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
  4. Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

8.1. Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

8.2. Τμήμα Αστυνόμευσης

 

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

Η Γενική Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας περιλαμβάνει τις παρακάτω οργανικές

μονάδες:

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β: ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  1. Διεύθυνση Προγραμματισμού, Ανάπτυξης, Οργάνωσης και Πληροφορικής που

περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

1.1. Τμήμα Προγραμματισμού και Ανάπτυξης

1.2. Τμήμα Αποτελεσματικότητας, Ποιότητας και Οργάνωσης

1.3. Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

1.1. Τμήμα Πρωτογενούς Τομέα

1.2. Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

1.3. Τμήμα Τουρισμού και Απασχόλησης

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

  1. Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης, Πολεοδομικού Σχεδιασμού & Περιβάλλοντος που

περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

1.1. Τμήμα Υπηρεσίας Δόμησης & Αδειών

– Γραφείο Τήρησης Αρχείου Οικοδομικών Άδειών και Συναφών Πράξεων

1.2. Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών

1.3. Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού

1.4. Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών-Όρων Δόμησης

1.5. Τμήμα Περιβάλλοντος, Φυσικών Πόρων, Ενέργειας και Βιομηχανίας

 

  1. Διεύθυνση Καθημερινότητας, Πρασίνου και Κοιμητηρίων που περιλαμβάνει

ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

2.1. Τμήμα Συνεργείων Καθημερινότητας

2.2. Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου

2.3. Τμήμα Κοιμητηρίων

 

  1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσηςπου περιλαμβάνει ειδικότερα τις

παρακάτω διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

 

3.1. Τμήμα Σχεδιασμού, Εποπτείας & Προώθησης της Κυκλικής Οικονομίας

3.2. Τμήμα Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών, Καθαρισμού

Κοινόχρηστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων

3.3. Τμήμα Διαχείρισης & Συντήρησης Οχημάτων – Μηχανημάτων

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Ε: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

  1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού που

περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

1.1 Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτικών Ισότητας των Φύλων &  Εφαρμογής

Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας

1.2 Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

1.3 Τμήμα Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης

1.4 Τμήμα Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νέας Γενιάς

– Γραφείο Δημοτικής Πινακοθήκης

 

ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

  1. Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

1.1. Τμήμα Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων

1.2. Τμήμα Μητρώου Πολιτών

1.3. Τμήμα Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

1.4. Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

 

  1. Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

2.1. Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης

2.2. Τμήμα Λογιστηρίου & Αποθηκών

2.3. Τμήμα Εσόδων

2.4. Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

2.5. Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας

2.6. Τμήμα Προμηθειών Υλικών / Εξοπλισμού / Υπηρεσιών

 

  1. Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιώνπου περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω

διοικητικές ενότητες:

– Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

3.1. Τμήμα Έργων Οδοποιίας, Κτιριακών & Υπαίθριων Χώρων

3.2. Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών & Ενεργειακών Έργων

3.3. Τμήμα Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας & Αδειών Μεταφορών

  1. Διεύθυνση ΚΕΠ που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

4.1. Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

4.2. Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

 

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

  1. Δημοτικής Ενότητας Αχιλλείων
  2. Δημοτικής Ενότητας Παρελίων
  3. Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών
  4. Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων

 

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΕΠ

  1. Δημοτικής Ενότητας Αχιλλείων (549)
  2. Δημοτικής Ενότητας Παρελίων (681)
  3. Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών (288)
  4. Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων (130)

 

*δημοσιεύθηκε στο φύλλο 28ης-3-2024 της εφημερίδας “Η Κέρκυρα Σήμερα”

 

__________________________________________________________________________

Ακολουθήστε το kerkyrasimera.gr για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από την Κέρκυρα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Ακολουθήστε μας στο twitter

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Απαγορεύεται αυστηρά η μη εξουσιοδοτημένη χρήση ή / και η αναπαραγωγή αυτού του υλικού χωρίς ρητή και γραπτή άδεια από τον συγγραφέα ή / και τον ιδιοκτήτη. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα κειμένων που δημοσιεύονται σε αυτήν τη σελίδα και σύνδεσμοι, υπό την προϋπόθεση ότι δίνεται πλήρης και σαφής αναφορά στο kerkyrasimera.gr με κατάλληλη και συγκεκριμένη κατεύθυνση (υπερσύνδεσμος/link) προς το πρωτότυπο περιεχόμενο.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!